Coraz więcej organizacji korzysta ze sztucznej inteligencji (ang. artificial intelligence – AI) nie tylko w obszarach operacyjnych, ale także w obsłudze klienta, analizie danych czy automatyzacji procesów wewnętrznych – zwróciła uwagę Sieć Firm Przyszłości PFR. Kiedy wystarczy asystent AI, a kiedy warto skorzystać z bardziej zaawansowanego agenta AI? – spytała organizacja i zaznaczyła, że zrozumienie tych narzędzi – ich możliwości i praktycznego zastosowania jest bardzo ważne.
Odpowiedzi oraz praktyczne wskazówki dotyczące powyższych kwestii można uzyskać podczas bezpłatnego webinarium pt. „Od Asystenta do Agenta AI. Automatyzuj zadania i pracuj efektywnie”. Sieć Firm Przyszłości PFR przekazała, że spotkanie online odbędzie się 23 września 2025 r., o godz. 11.30.
Uczestnicy webinarium będą mogli m.in. dowiedzieć się: czym różnią się asystenci AI od agentów AI, jak automatyzować procesy i poprawić efektywność w codziennej pracy dzięki AI oraz jakie kompetencje warto rozwijać, aby skutecznie wdrażać AI. Na koniec przewidziano sesję pytań i odpowiedzi.
Informacje o webinarium oraz możliwość rejestracji udziału są dostępne na stronie: https://www.interankiety.pl/f/ROzRvWqO.